Албум за спомени и споделени моменти на Валя


Тя е една от най-добрите ми приятелки. За съжаление, една от големите ми мъки е невъзможността да радвам по-често най-близките ми хора с неща, направени от мен, поради липсата на време. А за себе си няма да говоря... Все още се кумя да започна албум и за себе си.

Но, да минем на темата. Направих го за 30-та й годишнина. Юбилей, за когото исках да направя подарък със спомени от голямото ни приятелство, което датира вече от много години. И не само наши снимки, на нас двете, ами на цялата ни прекрасна и задружна приятелска компания, с която се гордея.
Повече не знам какво да кажа... Вие ще видите сами. Откраднах доста нейни снимки и се постарах да ги подредя периодически - от бебе до днешни дни. Мисля, че успях да я зарадвам, а оставих и свободни страници, които сама да довърши с най-новия член на компанията ни - малкото й съкровище Дари.
За хартиите също няма да говоря. Влюбена съм в тях и знаех, че трябва да ги използвам на всяка цена. Някои от страниците направих чрез шаблони и мастила (без хартии). 
Размери - 20 х 20 см, 30 страници.












































Коментари