Семеен албум за обичан татко

Здравейте,
албумът, който ще покажа днес е много различен и оригинален като замисъл. Поръчаха ми го преди време дъщеря и син за годишнината на техния баща. Искаха нещо различно и необикновено, което да му подарят. Идеята беше да помества не само снимки, но и история. Искаха да му предадат всички полезни житейски напътствия, които са получили и запомнили от него през годините, като в част от страниците собственоръчно да ги изпишат.
Имах много точни и ясни указания на коя страница какво ще има, което значително улесни работата ми и я направи приятна и за което съм безкрайно благодарна на Марияна.
Страшно много ми хареса посланието, което сложихме на корицата - силно и трогателно! ♥ Дано ви хареса и на вас!















Коментари

  1. Много е стилен.Харесва ми цветовата гама.Напомня ми на дневник, в който си записваш мисли, преживявания или любими стихове....

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар