Албум за годишнина - Иван и Лила

Здравейте,
дълго време се чудех дали да кача снимките от този албум (колкото и да ми харесваше), просто защото снимките го представят в много лоша светлина. По-скоро снимките са правени вечерно време (нямах друг избор) и колкото и да ги обработвах, крайният резултат е доста плачевен. Както и да е... реших все пак да го покажа. Поръча ми го един мъж (първата поръчка, направена от мъж) за годишнината им с неговата приятелка. Имах доста инструкции и указания на коя страница какво да сложа, като за целта ми предостави няколко изображения, които държеше да са на определените за целта места, както и няколко текста, обрисуващи историята на връзката им. Хареса ми това, че той много се беше постарал да обмисли добре всеки един детайл, и че картинките, текста и снимките се превръщат в една история, стават едно цяло и си кореспондират помежду си. Това, всъщност, е и една от причините, поради които исках да покажа албума. За декорирането му използвах много нежни и красиви хартии на Prima, което за съжаление, не се вижда достатъчно ясно, заради качеството на снимките. Ето го и него:












Хубава вечер от мен! =)

Challenges:

Коментари

Публикуване на коментар