Сладко мишле - любим подарък от любима приятелка

Здравейте,
Не сте сбъркали блога, спокойно! Определено не съм започнала да плета (само това не съм пробвала, ако не се броят няколко опита като малка, когато баба ме учеше, но така и нищо не ми влезе в главата), не мога, въпреки че играчките на Цвети  определено ме тласкат към желанието да се науча. Те са изключително сладки и уникални, а самата тя е страшно талантлива и мила! Може да погледнете в блога ѝ, за да се убедите сами!
А това сладко мишле е подарък за рождения ми ден, което автоматично се превърна в една от най-любимите играчки, които съм получавала и имала някога. Нямаше как да не се похваля пред вас с това, което ми подари Цвети, защото знам, че и вие сте ценители на ръчно изработените красиви неща! 



Благодаря ти Цвети! 

Коментари