Албумът на Дени

Този албум го направих още в началото на лятото за бебчето на една от най-добрите ми приятелки. Малкият сладур се казва Деян и е голяма радост на мама и тате =)
Албумът е на ONE HOUR START TO FINISH - Step by step scrapbook kit комплект с хартии, множество картинки и изрезки, които всеки човек може сам да аранжира в желани от него комбинации. Това прави много лесно и бързо създаването на един скрапбукинг албум, което донякъде пък убива насладата от това сам да си направиш и изготвиш всичко. Купила съм още един такъв комплект за друга моя приятелка, но мисля занапред да не използвам повече такива готови сетове за скрапбукинг албуми поради същите причини.
На корицата и на някои места отвътре поставих стикери на Jolee's Boutique, които са много сладки. 
Изображенията не са с прекрасно качество, защото както винаги бързах да снимам в последния момент (то си ми стана навик май, та какво ли се оправдавам изобщо), а и огромният му размер (30 х 30 см) още повече ме затрудни да поставя албума на подходящо място за снимки. Прозрачните протектори, от които е съставен и в които съм пъхнала страниците създават оптическа илюзия, че листата са смачкани, но това не е така, да знаете! =) Страниците са 16, като в последствие видях, че има опция за добавяне на още страници при отвинтване на едни метални джаджи. Малко ме хвана яд, защото, ако си бях направила труда да ги огледам по-отрано тези работи, щях да се възползвам и албумът можеше да стане по-богат и пълен със страници. Но... това е положението! Винаги чакам до последната минута и все така става...
Стига съм ви занимавала, ето го и него:

























А това е картичката. Тъй като я правих часове преди погачата на бебока, едновременно с довършителните операции по албума, моята приятелка Надето дойде да удари едно рамо и ми съдейства малко =) И тя като мен е творческа натура и прави чудесни неща в малко по-различен сектор на изкуството. Може да погледнете!  =) Надето ми помогна като постави някои от акцентите на картичката, така че да засияе, защото сините тонове дойдоха малко в повече. Слончето направих с бяла ембосинг пудра. Дрънкулката е от същия комплект стикери на Jolee's Boutique. 


Пожелавам на мама Дани да напълни страниците с много незабравими моменти и спомени и нейното слънчице да расте здраво и много щастливо!

Коментари