Картонено-кашонена картичка

Здравейте,
Ето го и поредния проект от мен на тема "Картонено-кашонена картичка". С него ви предизвикваме да участвате и вие в Забавлятелство Деветнадесето, където ви очакват много хубави награди. Радвам се, че и аз ще мога да предложа нещо за вдъхновение в предизвикателство и ми се случва за първи път, заради което съм много щастлива.
Много харесвам хексагоните, а тази пчеличка я имам отскоро като печат и двете неща се вързаха перфектно, така че реших да ги съчетая. Със сигурност ще пробвам още много пъти подобни комбинации. Липсва само и някакво парче от картон за кашони, но наистина не успях да измисля как точно да го приложа. Радвам се, че има доста други проекти, в които присъства този елемент.
Не знам дали си личи, но някои от хексагоните ги изрязах, така че да се получат дупки и под тях сложих един много красив флорален паус на Heyda. Комбинацията от цветовете ми е много любима. Много ми харесват тези свежи нюанси.
Ето я и картичката. Надявам се да успея да ви вдъхновя с нея.



Включвам я в следните предизвикателства:



Приятна и слънчева седмица от мен!








Коментари

Публикуване на коментар