Картичка за рожден ден в свежи нюанси

Здравейте,
Направих тази картичка за една моя много мила приятелка, на която съм много благодарна за съдействието, което ми оказа за магистърската теза, която пиша в момента. Имаше рожден ден наскоро и тези дни ще ѝ я подаря. Много ми харесаха цветовете, които съчетах и стана много цветна и свежа, точно каквато исках да бъде. Розата я декорирах с малко Stickles Glitter Glue, а листенцата ги отпечатах с печат от любимия ми сет на Martha Stewart. Искаше ми се да пробвам да направя някакво друго цвете, каквото не съм правила до сега, но нямах много време и заложих на вече познатия и лесен метод за правене на рози. Копчето го направих с новия ми пънч на Epiphany.
Към картичката направих и един разделител за книги, но много ме е яд, че не можах да го покажа тук. В следващата публикация ще го направя тези дни. Използвах скеча на Card mania, към което предизвикателство ще се включа.







































Добавям и тази снимка на вътрешната страна на картичката. Реших за пръв път да декорирам, макар и скромно проекта си отвътре. Това наистина придава един много завършен вид на картичката.




Ще включа картичката в:


Това е от мен, лека вечер и приятен пролетен уикенд!







Коментари

  1. This is a really fun birthday card! Love it! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересна и шарена картичка! Харесаха ми различните фонове,които си създала и разбира се копченцето с пеперудката е върхът :)
    Благодаря ти, че я сподели в Card Mania Challenge и успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Wonderful card!
    Thanks so much for joining us this week at CAS-ual Fridays!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар