Картичка в есенно настроение

Здравейте,
От доста време не бях правила никакви картички, но с настъпването на новия сезон - есента, реших, че му дойде времето да сътворя нещо по този повод.
За тази картичка съм ползвала пънчове на Martha Stewart и Tonic. Таралежа и ябълките съм свалила от сайта за безплатни скрапбук елементи http://nearestoreblog.blogspot.com 
Използвала съм и малко от дизайнерските хартии Isabelle на Dovecraft.
Сега бързам да се включа в последния момент (напълно характерно за мен =) в предизвикателството на Двете елши на тема "Топла есен". Както винаги, буквално в последната минута. 

Хубава вечер от мен и до скоро!




Коментари

  1. Много симпатична есенна картичка! Напомня ми за старите ми детски книжки с Ежко Бежко!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Ем! =)
      Да, сложих таралежа, за да поразчупи леко строгата визия на картичката, но е хубаво, че ти навява такива спомени =)

      За мен е удоволствие да се включа и да участвам.

      Изтриване

Публикуване на коментар